М-1. Медіа-вирішення для електронных СЗМІ та кіно (телебачення, радіо, інтернет, кінематограф і т.і.)
М-2. Медіа-вирішення для друковані видань, транспорту та зовнішньої реклами
М-3. Спеціальні події, спонсорство, акції
М-4. Нетрадиційні та ambient медіа
M-5. Інтегровані медіа вирішення
М-6. Влучення в цільову аудиторію
Категорії М-1 та М-2: Оцінюється новаторський підхід у використанні традиційних медіа.
Категорія М-3: Оцінюється новаторський підхід у використанні спеціальних подій.
Категорія М-4: Оцінюється оригінальність рекламної ідеї та якість втілення задуму.
Категорія М-5: Оцінюється новаторський підхід у використанні двох та більше медіа для досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії.
Категорія М-6: Оцінюється глибина аналізу та розуміння ролі бренду і медіа в житті конкретних груп споживачів з урахуванням їх потреб, стилю життя, цінностей та інтересів.
Розглядаються такі цільові аудиторії:- Підлітки
- Вузька, спеціалізована цільова аудиторія
-
Жінки
-
Чоловіки
Вартість участі
Оплата | до 31.03.2009 | до 30.04.2009 | після 01.05.2009 |
---|---|---|---|
однієї роботи в конкурсі | 40 у.о. | 60 у.о. | 80 у.о. |
В презентації проекту необхідно:
В конкурсну категорію М-4 подаються презентації, рекламні пропозиції про нестандартні рекламоносії, нові форми або методи рекламної комунікації.
Кампанія повинна бути представлена у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
- текст шрифтом Arial;
- телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
- друковані оголошення, плакати, рекламні публікації у форматі JPEG, RGB;
- радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit
В конкурсну категорію М-4 допускается подавать работы в произвольном виде, предполагающем возможность оценить конкурсную работу членами жюри.
Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля
Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 24 квітня 2009 року
- надання робіт - 30 квітня 2009 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2009 року