Медіа-проекти
Категорії конкурсу

М-1. Медіа-вирішення для електронных СЗМІ та кіно (телебачення, радіо, інтернет, кінематограф і т.і.)
М-2. Медіа-вирішення для друковані видань, транспорту та зовнішньої реклами
М-3. Спеціальні події, спонсорство, акції
М-4. Нетрадиційні та ambient медіа
M-5. Інтегровані медіа вирішення
М-6. Влучення в цільову аудиторію

Критерії оцінки роботи членами журі

Категорії М-1 та М-2:  Оцінюється новаторський підхід у використанні традиційних медіа.

Категорія М-3:  Оцінюється новаторський підхід у використанні спеціальних подій.

Категорія М-4:  Оцінюється оригінальність рекламної ідеї та якість втілення задуму.

Категорія М-5:  Оцінюється новаторський підхід у використанні двох та більше медіа для досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії.

Категорія М-6:  Оцінюється глибина аналізу та розуміння ролі бренду і медіа в житті конкретних груп споживачів з урахуванням їх потреб, стилю життя, цінностей та інтересів.

Розглядаються такі цільові аудиторії:
  • Підлітки
  • Вузька, спеціалізована цільова аудиторія
  • Жінки
  • Чоловіки

Вартість участі  

Оплатадо 31.03.2009до 30.04.2009після 01.05.2009
однієї роботи в конкурсі 40 у.о. 60 у.о. 80 у.о.


Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи всеіх категорій, крім М-4

В презентації проекту необхідно:

- описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією – максимум 150 слів,
- описати медіа-рішення – максимум 250 слів,
- описати досягнуті результати кампанії – максимум 200 слів,
- описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги – максимум 150 слів.

В конкурсну категорію М-4 подаються презентації, рекламні пропозиції про нестандартні рекламоносії, нові форми або методи рекламної комунікації.

Технічні вимоги до подачі робіт

Кампанія повинна бути представлена у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit

В конкурсну категорію М-4 допускается подавать работы в произвольном виде, предполагающем возможность оценить конкурсную работу членами жюри.

Файли, виконані по вимозі данного куонкурсу, завантажуються на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсних заявок.
Запит на отримання доступу напрявляється безпосередньо з сайту Фестиваля

Dead-line:

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 24 квітня 2009 року
- надання робіт - 30 квітня 2009 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2009 року

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA