Інтерактивна реклама
Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

I-1. Комерційні сайти: корпоративні сайти, інформаційні ресурси, сервісні проекти та промо-сайти компаній та організацій, включаючи персональні сайти розробників.
I-2. Некомерційні сайти: культурні, соціальні, політичні, екологічні та харитативні сайти
I-3. Банери (незалежно від їх формату JPEG, GIF, Flash, Rich Media та ін.)
I-4. Онлайн кампанії: використання в рекламних кампаніях промо-сайтів, банерів, ігор, листівок, вірусних фільмів та нових медіа (веблогов, чатів, сумісного творчості з користувачами (user generated content) та ін.
I-5. Мобільні кампанії: використання WAP-сайтів, ігор, вірусних фільмів для мобілок та ін.

Вартість участі 

Оплатадо 31.03.2008до 25.04.2008після 25.04.2008
однієї роботи в конкурсі 40 у.о. / 399 грн. 60 у.о. / 599 грн. 80 у.о. / 799 грн.

Технічні вимоги до подання робіт

На конкурс Інтерактивної реклами всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються У вигляді URL діючого сайту або вебсорінки з описом Вашої кампанії.

Цей URL вказується в певному полі конкурсної заявки на сайті фестивалю. Журі буде оцінювати Вашу роботу, кликнувши на вказаний Вами URL 

Технічні вимоги до подання робіт

Категорії I-1., I-2. - Вебсайти

URL повинен вести безпосередньо на сайт, який бере участь в конкурсі.

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот головної сорінки сайту, шириною не більше 700 px. 

Категория I-3 - Баннеры

Банери всіх типів (наприклад, *.gif, *.jpg, Flash, Rich Media) подаються на конкурс у вигляді URL вебсторінки з Вашим банером. На цій сорінці, крім поданного на конкурс банеру, Ви можете розташувати короткий опис Вашої роботи (задачу, що була поставлена рекламодавцем та Ваше вирішення цієї задачі). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі (наприклад, 338x280, 468x60, 120x600 px та ін.).

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот банеру, шириною не більше 700 px.

Категория I-4 - Онлайн кампании 

Онлайн кампанія складається з двох та більше (різних!) елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, банеру, онлайн гри, листівки, вірусного фильму, онлайн PR акції, e-mail акції та ін.. Онлайн кампанії подаються на конкурс у вигляді URL на вебсорінку з описом Вашої кампанії. На цій сторінці Вам необходімо вказати цілі кампанії, що були поставлені рекламодавцем, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio ваших банерів, response ratio ваших e-mail акцій та ін.), а також те, як різні елементи кампанії допомагали досягненню її цілей. На цій самій сторінці Ви можете вказати URL сторінки, яка що містять окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скрин-шоти PR акцій і т.п.)

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот цієї вебсторінки або головного елементу кампанії (наприклад, промо-сайту, банеру та ігор) у форматі *.jpg, шириною не більше 700 px.

Категорія I-5 - Мобильные кампании 

Мобільні кампанії подаються на конкурс у вигляді URL на вебсторінку з описом Вашої кампанії. На цій сторінці Вам необхідно вказати ціці кампанії, що були поставлені рекламодавцем, та ефективність кампанії. На цій самій сторінці Ви можете показати скрін-шоти окремих елементів кампанії (WAP-сайтів, мобільних ігор, вірусних фільмів для мобілок, wallpapers і т.п.)

Окрім URL, до Вашої конкурсної заявки повинен бути прикріплений скрін-шот цієї вебсторінки або головного елементу кампанії (наприклад, промо-сайту, банеру або мобільної гри) у форматі *.jpg, шириною не більше 700 px.

Dead-line

- реєстрація заявок та подача робіт на сайті КМФР - 24 квітня 2009 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2009 року

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA