Велике журі

Оцінює конкурси: Телевізійної реклами, Друкованої реклами, OOH реклами, Радіореклами з основної програми КМФР.

Члени Великого журі працюють незалежно один від одного, обговорення робіт не відбувається, на оцінку конкурсних робіт відводиться один тиждень (7 днів).

Роботи оцінюються за електронним зображеннями. Оцінки виставляються в двійковому коді: 1/0. Члени журі можуть (!) Голосувати за роботи, подані агенцією, в якій працює член журі, тобто оцінювати "свої" роботи. За підсумками голосування кожна робота отримує певну кількість балів.

Роботи, які набрали 20% і більше голосів, вважаються такими, що пройшли попередній відбір (pre-selection). Далі тільки ці конкурсні роботи розглядає Креативне журі КМФР і визначає переможців (призерів) Фестивалю. Роботи, які набрали 50% і більше голосів, вважаються фіналістами КМФР (вхдять до шорт-лісту).

Крім того, Велике журі проводить аудит поданих на конкурс робіт на предмет запозичення та/або вторинність рекламних ідей і креативних рішень. У випадку, якщо такі виявляються, Оргкомітет КМФР передає ці дані Креативному журі, члени якого і приймають остаточне рішення про дискваліфікацію роботи у випадку явного плагіату, або ж про відмову включити дані роботи в число переможців, якщо явно видно факти запозичення ідеї. 

Організаційний комітет КМФР вирішив в цьому році максимально формалізувати умови відбору членів Великого журі Фестивалю. Ними стають креативні директори українських і російських агентств, які приймали участь у національних конкурсах рекламної креативності. Тобто представники учасників російського ADCR та українського KAKADU Awards.

Представники українського KAKADU Awards:

  • Павло Бородай, uStudio Design, Київ
  • Клаус-Стеффен Браун (Claus-Steffen Braun), Leo Burnett Ukraine, Київ
  • Едуард Бученко, Marketing House, Одеса 
  • Олег Говрас, Студия дизайна и рекламы SOLASS, Черкаси
  • Юрій Горбачевский, Десятка, Київ
  • Слава Денис, Young&Rubicam, Київ
  • Дамір Єналієв, Сабля, Київ
  • Анже Йереб (Anze Jereb), Kaffeine Communications, Київ
  • Андрій Копоц, Add Value, Київ
  • Богдан Кравченко, ISKRA, Київ
  • Сергій Кривошея, EuroRSCG Kiev, Київ
  • Ліля Лилик, Кинограф, Київ
  • Олексій Пасічник, Adventa LOWE, Київ
  • Віл Раст (William Rast), Ogilvy, Київ
  • Олександр Родіонов, SAHAR, Київ
  • Йован Роцанов (Jovan Rocanov), KENSU, Київ  
  • Святослав Спектор, B.I.T.A. Advertising, Київ
  • Єгор Харьков, MEX, Київ
  • Дмитро Чеботков, elvisPelvis, Київ
  • Кирил Чичкан, Provid, Київ 
  • Олександра Шабля, EuroRSCG New Europe, Київ 

Представники російського ADCR:

  • Андрій Андрєєв, МегаПро
  • Наталія Базіна
  • Олександр Бренер, Lowe Adventa
  • Юрій Воловський, Родная речь
  • Ася Вучетич, McCann Erickson
  • Павло Єгоров, EgoPro
  • Вадим Ігонін
  • Ілля Оленєв, Leo Burnett Moscow
  • Кирило Смірнов, ADCR
  • Роман Фірайнер, Instinct
  • Руслана Харитонова, Znamenka
  • Павло Хижняков, TWIGA
  • Костянтин Шипов, BBDO Moscow
  • Олексій Якушик, UNIQA
     

!Список журі не остаточний.
Слідкуйте за оновленнями!

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA