Ви хочете дізнатися, куди з найбільшою вигодою направити маркетинговий бюджет в 2009 році? Отримати рецепти лідерів ринку по вимірюванню ефективності в сферах consumer promotion, trade marketing та event? Хочете інформацію з перших рук про існуючі ROI в BTL?
Тоді вам на 2-годинну Конференцію Асоціації МАМІ в рамках КМФР "Оцінка ефективності немедійних маркетингових комунікацій, ROI в BTL".
Конференція обіцяє стати подією КМФР, обов'язковою для відвідування тими, кому важливо ефективне управління ROI у сфері маркетингових послуг.
Експерти:
Наталия Боярчук, голова правління МАМІ, директор TMA Ukraine
Віталіна Ященко, заступник голови правління МАМІ, генеральний директор ALL Motion Group
Костянтин Кішковський, генеральний менеджер агентства Pulse
Ви хочете побачити битву за бюджет найбільших рекламодавців? Поєдинок акул рекламного бізнесу і хижаків немедійних комунікацій? Відкрийте очі й запам'ятовувати, щоб не втратити жодної деталі в цій суперечці. У двобої народиться істина.
Тоді вам - на круглий стіл МАМІ "Кому віддати маркетинг бюджет 2009: ТБ каналу або промоутеру?» На КМФР. Битва року відбудеться 27 травня в 15.00.
Учасники бою:
Модератор - Євген Андрєєв, маркетинг директор компанії Red Bull
ТВ - Андрій Партика, комерційний директор НКТГ
PR - Іветта Делікатна, Chief Talent Officer Atlantic Group
Маркетингові сервіси - Наталія Боярчук, директор TMA Ukraine
Медіа - Тетяна Попова, гендиректор Media Expert / Havas Media
Дата проведення: 27 травня.
Час проведення: 14:00 - 16:00.
Місце: Будинок Кіно, Червоний зал.
Back to news list