НОВИНИ
22-05-2009 13:48
Останній ривок українських агенцій у боротьбі за титул найкреативнішого. Їм є за що боротися - Олексій Сай придумав новий приз

Змагатися за нагороди ювілейного, 10-го КМФР будуть півтори тисячі робіт з 15 країн Європи та Азії. Для всіх українських учасників Київський Міжнародний Фестиваль Реклами - однин з найважливіших заходів у році. Бо для українських агентств це ще й фінальний ривок у боротьбі за титул «Найкреативніше агентство України».

У цьому році оргкомітет КМФР буде нагороджувати переможців фестивалю новими призами. Вирішила не відставати від КМФР і Всеукраїнська рекламна коаліція, яка веде підрахунок креативного рейтингу та вручає призи найкреативнішим агентствам - рекламному і маркетинговому.

Що ж собою являють головні нагороди для самих креативних?

Давайте запитаємо про це у автора нагород, художника, креативного директора агентства Sahar і володаря призу найкреативнішого агентства-2006 Олексія Сая.

Олексій Сай: До мене звернувся продюсер проекту Максим Лазебник з проханням створити приз, який буде вручений найкреативнішому агентству України. Задача була така: створити щось, що цінне саме по собі, без певного стилю, утрировано некреативне, але виразне, яке не вимірюється поняттями - подобається/не подобається, з можливістю щорічного тиражування. Лазебник думав, що я заплутався в такому брифі. Але мені задача була абсолютно ясна.

Все получилось максимально некрасиво - я не любитель краси. Приз працює як річ в цілому, його окремі елементи - ні. Головне - поєднання змісту, форми, виразності і загадка, яку людина захоче розгадати.

Так вийшов монітор, на якому постійно змінюється колір фону. Така собі холодна естетика сучасного мистецтва, яке не має будь-яких меж. Правда, вимагає електроживлення, але агентство-переможець з цим впорається. Чорна рамка, білий шрифт і прекрасний циклічний мувік: «Найкреативніше агентство України» ...

Олексій Сай, креативний директор креативного бюро Sahar.

Закінчив Київський Художньо - Промисловий Технікум, відділення графічний дизайн і Українську Академію Мистецтва та Архітектури - відділення станкової графіки.

Головні напрямки в творчості - переважно графіка (малюнок, принт), іноді об'єкти.

У березні 2009 року Олексій Сай увійшов до шорт-лист національної премії в сфері сучасного мистецтва PinchukArtCentre, що присуджується молодим українським художникам.

Персональні виставки:
2004 - «З Новим роком», галерея Марата Гельмана, Київ 

2005 - «Пласкі друзі», галерея Марата Гельмана, Київ 

2007 - «Excel - art», галерея Цех, Київ
2007 - «Excel - art», галерея Art - cтрелка Projects, Москва.
2009 - 2007 - «Excel - art», галерея Цех, Київ

Групові виставки:
2004 - Галерея Совіарт, Київ
2007 - «Молоде українське мистецтво», Арт центр «Галілей», Москва
2008 - «Арт-Москва, 2008»
2008-2009 - «БЕЗ мозку АБО 200 ТЕРАБІТІВ та 11 ФЛЕШІВ». Галерея «Арка», Вільнюс

Олексій Сай працював креативним директором в Euro RSCG Kiev та Bates Ukraine. У 2004 році разом з партнерами відкрив креативне бюро Sahar, креативним директором якого він і є.

Роботи, створені за участю Олексія Сая, принесли Sahar «Відкриття року» на КМФР (2005 рік), першу для України нагороду за ТБ на EPICA Awards (новорічний ролик для «Сільпо») та звання «Найкреативніше агентство України» 2006-2007.



Back to news list

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA