НОВИНИ
25-05-2009 09:54
Велике журі КМФР завершило свою роботу. Результати вражаючі



Відповідно до правил Київського Міжнародного Фестивалю реклами роботи конкурсів Телевізійної реклами, Друкованої реклами, реклами Out of Home, перш ніж потрапити на суд Креативного журі проходять попередній відбір, який здійснює Велике журі КМФР.

Члени Великого журі працюють незалежно один від одного, обговорення робіт не відбувається, оцінки виставляються в двійковому коді: добре-погано, подобається-не подобається, in / out.

У цьому році Оргкомітет отримав у відведений для суддівства термін і прийняв до розгляду 21 протокол від членів Великого журі, якими стали креативні директори українських і російських агентств, які приймали участь у національних конкурсах рекламної креативності: ADCR російського та українського KAKADU Awards.

Прохідний бал у цьому році був знижений. Так, робота вважалася такою, що пройшла попередній відбір (pre-selection), якщо за неї проголосувало принаймні 4 члена Великого журі (20% від загального числа що проголосували).

Максим Лазебник, продюсер КМФР: "Я вражений, наскільки серйозно Велике журі підійшло до своєї роботи. Оцінка велася не по критерію" погано / добре ", фактично кожен член журі формував свій шорт-лист. Багато членів Великого журі поставили бали лише кільком конкурсним роботам ".

В результаті у конкурсі ТВ-реклами з 162 робіт не пройшли pre-selection 66 робіт (40% усіх робіт конкурсу), у конкурсі Друкованої реклами не набрали навіть 4 голосів - 72 роботи з 207 (35%), у конкурсі OOH не пройшли відбір 79 робіт з 191 (41%), а в Радіо-конкурсі з 65 робіт не проголосували за 33 (50%).

Максим Лазебник: "За бортом пре-селекшн списку залишилися цілий ряд не тільки рекламних новачків та аматорів, але і роботи-переможці інших фестивалів, конкурсні заявки від іменитих мережевих агентств. Добре це чи погано? Про що свідчить такий результат - про більшу об'єктивність дистанційної оцінки членів журі? Або про незадоволені амбіції деяких членів Великого журі, які рефлексують свої власні творчі неуспіхи, оцінюючи нулем колег по цеху? Але якщо так, то чому 23 роботи з 162 в ТБ набрали більше 10 голосів і увійшли до шорт-лист (14% - нормальний фестивальний відсоток фіналістів)? До речі, якщо рахувати всі роботи серії окремо, то в Принт фіналістів 27 з 207 (13%) - теж непогано, а ось у OOH - рекламі - 16 з 191 (8%) і Радіо 1 з 65 (1.5%) - це замало. Або рішення Великого журі лише відобразило ситуацію, що на фестиваль подано багато слабких робіт? Криза творчості при одночасно зрослій професійної вимогливості? Думаю, що відповіді на поставлені питання зовсім не такі очевидні. потрібен ретельніший аналіз отриманих результатів, а головне, нам слід дочекатися рішень Креативного журі ".

З огляду на те, що КМФР зібрав приблизно на 30% менше робіт, ніж у минулому році, Оргкомітет прийняв рішення представити на суд Креативного журі ВСІ подані на фестиваль роботи. При цьому члени Креативного журі не будуть знати, скільки балів / голосів Великого журі набрала та чи інша робота, але будуть повідомлені спеціальними позначка в протоколі, що робота не пройшла pre-selection. Так буде правильно і чесно відносно до робіт, які пройшли відбірковий тур. Крім того, в окремій графі протоколу буде зазначено, що робота отримала зауваження від Великого журі щодо вторинність ідеї.

Взагалі, зауважень аудиторів удостоїлися 14 конкурсних робіт. Коментарів членів Великого журі було трохи більше, але до розгляду приймалися тільки конкретні приклади "аналогів-першоджерел" (принти, ролики). На погляд Оргкомiтету, приблизно половина помічених запозичень носить надуманий, штучний характер, але декілька робіт очевидно вторинні в реалізації своїх рекламних ідей.

Щоб не чинити тиску всі результати голосувань та аудиту на вторинному Великого журі будуть опубліковані після винесення рішень Креативного журі.

Дочекайтесь! І до зустрічі в семінарських аудиторіях і на Церемонії нагородження 10-го КМФР!

Back to news list

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA