НОВИНИ
26-05-2009 09:01
Media Expert у перший день фестивалю розповість про оцінку ефективності медіа-кампаній
Тетяна Попова, генеральний директор «Media Expert / a part of HAVAS Media» у своєму виступі в синьому залі о 13:00, 27 травня розповість про тонкощі медіа планування.
Сьогодні ні для кого не секрет, що медіа - це тонка наука, в нюансах якої розібратися буває інколи дуже не просто. На конкретних прикладах Тетяна покаже, що таке по-справжньому ефективна медіа кампанія і чому важливо мати не тільки хороші ціни на розміщення, але й відповідний софт.
У доповіді будуть розглянуті такі теми як: оцінка ефективності медіа-кампаній; програмне забезпечення Havas Media і приклад використання економетричних моделей; ефективна частотність і що може зробити рекламодавець, якщо у нього немає можливості працювати з міжнародним агентством і д.р.
В умовах економічної кризи багато компаній, в більшості випадків, відмовляються від кампаній просування товарів з невідомою ефективністю. Вони не готові викидати гроші на сумнівні заходи. На сьогоднішній день питання оцінки ефективності медіа-кампаній стало наріжним каменем при побудові рекламних кампаній.
У цій презентації будуть показані деякі підходи та інструменти, концепції розробки і розрахунку медіа, які використовують для оцінки ефективності кампаній в Havas Media.
Якщо ви не є клієнтом міжнародного агентства, то можна спробувати прорахувати деякі функції в медіапланування самостійно. Спрогнозувати ефективну частотність, впізнаваність бренду і продажів можна, і без спеціальних програм, використовуючи функції MS Excel.
Про ці тонкощі і нюанси сучасного медіапланування запрошуємо обговорити в 13:00 27 травня на майстер-класі Тетяни Попової.
Гроші на рекламу не витрачаються, реклама - це ваші інвестиції - Інвестуйте правильно!
Back to news list