НОВИНИ
28-05-2009 09:06
Як змусити Інтернет працювати

 

27 травня у Синьому залі Будинку Кіно пройшов семінар Олексія Чуксін, директор з маркетингу ЗАТ МЕТА, присвячений Інтернет-маркетингу. В ході семінару учасники Фестивалю ознайомилися зі статистикою українського інтернету, а також почули багато корисних порад щодо того, як «змусити Інтернет працювати». Ось лише деякі з них.

Українська інтернет-аудиторія, згідно досліджень компаній Gemius і Gfk, становить на сьогодні близько 7,5 млн чоловік і постійно зростає. Більшість користувачів Інтернету сприйнятливі до нового. Вони володіють високим рівнем культури і соціальної активності.
В умовах, коли людина не може ні помацати, ні понюхати, ні спробувати те, що хоче купити, йому залишається тільки вірити продавцеві. Саме тому багато чого залежить від того, наскільки рекламодавець може виправдати очікування покупця. В Інтернеті конкуренти знаходяться так близько, як ніде, - на відстані одного «кліка». Тому особливо важливий перший позитивний досвід покупки, адже про негативний досвід дізнається набагато більшу кількість людей, набагато швидше.

Підбираючи майданчик для розміщення реклами, важливо звернути увагу на географію відвідувачів, відношення хітів до хостам, час, проведений на сайті, частку постійної та нової аудиторії, джерела трафіку ресурсу, перетин аудиторій при виборі декількох майданчиків.
Найбільш ефективним видом реклами в Інтернеті є контекстна реклама, оскільки оголошення відповідає цільовому запитом споживача. Її перевагами є висока довіра потенційних клієнтів до результатів пошуку, охоплення тільки цільової аудиторії, простота створення рекламних кампаній і управління ними, миттєва реакція системи та оплата за перехід потенційного клієнта на сайт рекламодавця. До недоліків можна віднести відсутність можливості точного прогнозування бюджету і відносно високу вартість переходу з високо конкурентною тематикам.



Back to news list

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA