НОВИНИ
29-05-2009 18:43
Тримайте марку! Брендингові «одноактні балети» Олексія Андрєєва

Олексій Андрєєв, голова дизайнерского журі КМФР, президент брендингової компанії Depot WPF і Со-президент Асоціації брендінгових Компаній Росії, провів у п'ятницю, 29 травня, в рамках 10-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами майстер клас, присвячений тематиці брендингу в сучасних умовах. У своїх «одноактних балетах» (а саме так звучала назва майстер-класу) гуру російського брендингу поділився з аудиторією своїми думками «на теми, що хвилюють громадян». Деякими з цих думок Sostav.ua і поділиться з читачами:

«Питання з приводу побудови успішного бренду нас, людей що професійно займаються брендингом приводять у глухий кут. Як побудувати суперуспішний бренд? Як зробити суперпродукт? У цьому логичному ланцюжку далі наступне питання: як стати мільйонером, як вийти заміж за Тома Круза, або як зробити таку рекламу, яка б забезпечила стовідсоткові продажі. Питання такого парадоксально парадоксального сенсу логічно призводять до відповіді, що цього зробити зі 100%-ної гарантією не можна ніяк. Потрібно чітко розуміти, що ми інвестуємо свою працю, свій час, свої гроші, але ми при цьому не маємо гарантованого результату. Це, мабуть, буде самий правдивий підхід. Якщо ми займаємося побудовою бренда, то ми повинні чітко сказати, що бренд - це дзеркальне відображення тієї соціального середовища, в якій ми живемо.

Не можна в Україні побудувати бренд, модель якого випливає з американського чи європейського, і навіть важко побудувати бренд, який працює в Росії. У принципі, можна працювати і без бренду. Всі ми чудово знаємо, що якщо є можливість робити щось і все продавати, то ніякий бренд в цьому випадку не потрібний. А ось як тільки ринок починає нагріватися, з'являється необхідність у брендах. Коли ринки конкурентні, і коли ми ставимо собі питання, чи варто займатися брендингом, чи ні, треба чітко собі сказати, що якщо ми це питання собі задаємо, значить нас ще не припекло. А якщо ми вже чітко розуміємо, що брендингом займатися потрібно, значить час настав.

З одного боку бренд - це суперактив компанії. З іншого ж - це не панацея, яка обов'язково допоможе впоратися з проблемами. Бренд - це не тільки логотип, назва, фірмовий стиль, упаковка або продукт. У нашому уявленні, бренд - це «граблі». Для додного - це прекрасний інструмент, а для іншого - джерело небезпеки. Одні фахівці стверджують, що в період кризи саме брендам буде жити особливо важко, тому що вони будуть перебувати під гнітом своїх обіцянок і регалій. І вони або будуть потребувати високих інвестицій, або сонця набагато швидше, ніж продукти no-name. З іншого боку, багато хто каже, що навпаки - бренди в умовах кризи виживають, тому що запас їх стабільності і міцності дозволяє зберігати гарне обличчя при поганій грі. Це дуже філософський підхід, тому що, по суті, праві й ті, й інші.

Не можна допускати, щоб сприйняття бренду в кризу впало. Пересидіти, знизити планку і скинути ціни, а потім знову повернутися в преміальний сегмент не вдасться. Важко знову стати сильним брендом, якщо цілий рік у тебе були розпродажі, і споживач звик до низким ценам. Одним словом, держите марку!

Що стосується тендерів, то наша позиція - тендерам ні. Ми історично звикли брати у Заходу все, а потім читати інструкцію, як цим користуватися. Суть та поняття тендерів на Заході і в нас кардинально відрізняються. У «них» - це пошук і вибір багаторічного партнера, який буде зростати разом з їх брендом. У нас же - спроба швидко і дешево отримати креатив від багатьох агентств ».

http://www.sostav.ua/



Back to news list

Registration
Login: Password:
Forgot password?

Design Concept


Organizer awarding ceremony


Partner of nomination "Stars in advertising"


Partner of 10-years KIAF rarty


Photography partner


Partner of Contest "Interactive advertising"


Partner of Contest "Label and Packaging"


Promotional agency


BTL agency


PR agency


Newspapers of KIAF 10


Stands of KIAF 10


Graphic arts industry of KIAF 10


Prizes of KIAF 10


Packages of KIAF 10


Transport Partner


Aroma partner


Хроника КМФР

interactive partner QMEDIA